7/24 altyapı izleme, olayların önlenmesi ve hızlı çözüm içerir. Otomatikleşen NOC süreci, BT altyapı sorunlarınızı L1 ve L2 teknik destek ile verimli bir şekilde ele almanızı sağlar.
İzleme sistemlerinden gelen arıza ve müşteriden gelen destek çağrılarını ilk karşılayan ve çözüm için ilgili ekiplere aktaran teknolojidir. Çağrı karşılanır, kaydedilir, yönlendirilir ve durumu takip edilir.
İzleme sistemlerinden gelen arıza ve müşteriden gelen destek çağrılarını; “bilinen sorun – bilinen çözüm” (Known Error – Known Solution) çerçevesinde, temel düzeyde çözüme kavuşturan teknolojidir. Çözülemeyen sorunlar L2’ye yönlendirilir.
L1’de çözümlenemeyen, ilk defa karşılaşılan ve karmaşık sorunların yönlendirildiği, çözüme kavuşturulduğu kişi veya teknolojidir. Oluşturulan çözüm “bilinen sorun – bilinen çözüm” matrisine yerleştirilir. Çözülemeyen sorunlar L3’e yönlendirilir.
Üretici/geliştirici tarafından sağlanan desteğe ilişkin seviyedir.
İzleme sistemlerinden gelen arıza ve müşteriden gelen destek çağrılarını ilk karşılayan ve çözüm için ilgili ekiplere aktaran teknolojidir. Çağrı karşılanır, kaydedilir, yönlendirilir ve durumu takip edilir.
İzleme sistemlerinden gelen arıza ve müşteriden gelen destek çağrılarını; “bilinen sorun – bilinen çözüm” (Known Error – Known Solution) çerçevesinde, temel düzeyde çözüme kavuşturan teknolojidir. Çözülemeyen sorunlar L2’ye yönlendirilir.
L1’de çözümlenemeyen, ilk defa karşılaşılan ve karmaşık sorunların yönlendirildiği, çözüme kavuşturulduğu kişi veya teknolojidir. Oluşturulan çözüm “bilinen sorun – bilinen çözüm” matrisine yerleştirilir. Çözülemeyen sorunlar L3’e yönlendirilir.
Üretici/geliştirici tarafından sağlanan desteğe ilişkin seviyedir.
İnsan kaynakları maliyetlerini düşürür.
Aylık kiralama seçeneği sayesinde lisansa sahip olma maliyetinden kurtulmanıza olanak sağlar.
CAPEX bütçeleme yerine OPEX olarak BT bütçesine yansıtılır, vergi avantajı sağlar.
Otomatik sistem sayesinde insan hatası riskini azaltır.
Proaktif izleme, yönetim ve hızlı devreye alım sağlar.
Kullanılan yazılımların bakım, destek ve donanım maliyetlerinden kurtarır.
Basit işlemlerin otomasyonu ile süregelen işlerde verimlilik artırır.
Üst seviye uzmanlardan hizmet alınması ile azaltılmış kesintiler sağlar.
Planlanmış bütçeler sayesinde maliyetlerinizi öngörmenizi sağlar.
Anketimize Katılın BT Ortamınızı Birlikte Analiz Edelim!
Destek Operasyonları
Sertifikalar
Nodes
ODYA Teknoloji NOC ekipleri tüm altyapı bileşenlerini ustalıkla yönetir
Kurumunuz için özenle hazırlanmış yetenek seti