ITIL standartları ile uyumlu yapısı ile BT iş süreçlerinizde iyileşme sağlarken, kullanımı kolay iş akışı ve form yönetim araçları yardımıyla özelleştirilebilir bir ortam sunar
Satın almadan hurdaya kadar envanter yaşam döngüsünü yönetmenizi sağlar
Sadece notebook, mikrofonlu kulaklık ve internet bağlantısı ile çağrı merkezi hizmetini elde edersiniz
Tüm destek, bakım operasyonlarınızı Hizmet Yönetimi standartları ile birleştirerek müşterilerinize benzersiz bir saha hizmeti deneyimi sunmanızı sağlar
İnsan hatasından kaynaklanan azalan çeviklik, gecikme ve aksama gibi zorlukları ele alınması için tam otomatik çözümler sunar
Çalışanların aday, izin, masraf, avans ve performans değerlendirme süreçlerini; rol veya kullanıcı bazlı arayüzler ve esnek yapısı ile yönetmenize yardımcı olur
Low-Code Development Platformu ile ihtiyacınız olan özel çözümleri kod yazmadan hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirebilirsiniz
Sistem ve ağ yöneticisinin ağ izleme ölçümleri için bilgi toplamasını sağlar
Kurumunuzun mevcut durumunu analiz ederek gereksinimlerinize yönelik dijital iş akışlarını oluşturuyoruz
İş süreçlerinizde iyi çalışan ve geliştirilmesi gereken noktaları analiz etmenize olanak tanır
Gelişmiş veri toplama ve işleme sayesinde müşterilerinize en uygun zamanda en uygun şekilde ulaşmanızı sağlar
Maliyet ve zaman tasarrufu sağlar, iş süreçlerindeki problemlerin tespiti ve çözümü ile gelir artışı oluşturur
Önemli bilgi, belge, doküman, ve içerikleri tek çatı altında toplayarak saklanması ve yönetilmesi ile dijital bir kurumsal hafıza oluşturur