Verimli NOC iş akışları tasarlıyor ve hayata geçiriyoruz!

7/24 altyapı izleme, olayların önlenmesi ve hızlı çözüm içerir. Otomatikleşen NOC süreci, BT altyapı sorunlarınızı L0, L1, L2, L3 teknik destek ile verimli bir şekilde ele almanızı sağlar.

saat

Otomasyon İle Desteklenmiş 7/24 Altyapı İzleme

Akıllı Alarm Yönetimi

olay çözümü

Otomasyon İle Desteklenmiş Olay Çözümü

merkez bilgi kaynağının yönetilmesi

Merkez Bilgi Kaynağının Oluşturulması

gelişmiş kök neden analizi

Gelişmiş Kök Neden Analizi

Hizmet Destek Seviyeleri

L0

İzleme sistemlerinden gelen arıza ve müşteriden gelen destek çağrılarını ilk karşılayan ve çözüm için ilgili ekiplere aktaran teknolojidir. Çağrı karşılanır, kaydedilir, yönlendirilir ve durumu takip edilir. 

L1

İzleme sistemlerinden gelen arıza ve müşteriden gelen destek çağrılarını; “bilinen sorun – bilinen çözüm” (Known Error – Known Solution) çerçevesinde, temel düzeyde çözüme kavuşturan teknolojidir. Çözülemeyen sorunlar L2’ye yönlendirilir.

L2

L1’de çözümlenemeyen, ilk defa karşılaşılan ve karmaşık sorunların yönlendirildiği, çözüme kavuşturulduğu kişi veya teknolojidir. Oluşturulan çözüm “bilinen sorun – bilinen çözüm” matrisine yerleştirilir. Çözülemeyen sorunlar L3’e yönlendirilir.

L3

Üretici/geliştirici tarafından sağlanan desteğe ilişkin seviyedir.

Network Operations Center

L0

İzleme sistemlerinden gelen arıza ve müşteriden gelen destek çağrılarını ilk karşılayan ve çözüm için ilgili ekiplere aktaran teknolojidir. Çağrı karşılanır, kaydedilir, yönlendirilir ve durumu takip edilir. 

İzleme sistemlerinden gelen arıza ve müşteriden gelen destek çağrılarını; “bilinen sorun – bilinen çözüm” (Known Error – Known Solution) çerçevesinde, temel düzeyde çözüme kavuşturan teknolojidir. Çözülemeyen sorunlar L2’ye yönlendirilir.

L1

Network Operations Center
Network Operations Center

L2

L1’de çözümlenemeyen, ilk defa karşılaşılan ve karmaşık sorunların yönlendirildiği, çözüme kavuşturulduğu kişi veya teknolojidir. Oluşturulan çözüm “bilinen sorun – bilinen çözüm” matrisine yerleştirilir. Çözülemeyen sorunlar L3’e yönlendirilir.

Üretici/geliştirici tarafından sağlanan desteğe ilişkin seviyedir.

L3

Network Operations Center

Neden ODYA Automated NOC ?

İnsan kaynakları maliyetlerini düşürür.

MicrosoftTeams-image (7)

Aylık kiralama seçeneği sayesinde lisansa sahip olma maliyetinden kurtulmanıza olanak sağlar.

MicrosoftTeams-image (5)

CAPEX bütçeleme yerine OPEX olarak BT bütçesine yansıtılır, vergi avantajı sağlar.

MicrosoftTeams-image (4)

Otomatik sistem sayesinde insan hatası riskini azaltır.

MicrosoftTeams-image (10)

Proaktif izleme, yönetim ve hızlı devreye alım sağlar.

MicrosoftTeams-image (9)

Kullanılan yazılımların bakım, destek ve donanım maliyetlerinden kurtarır.

MicrosoftTeams-image-8-2

Basit işlemlerin otomasyonu ile süregelen işlerde verimlilik artırır.

MicrosoftTeams-image (6)

Üst seviye uzmanlardan hizmet alınması ile azaltılmış kesintiler sağlar.

MicrosoftTeams-image (3)

Planlanmış bütçeler sayesinde maliyetlerinizi öngörmenizi sağlar.

% 0

Daha az servis kesintisi

x 2

Daha hızlı kök neden analizi

% 0

Artan kullanıcı memnuniyeti

ODYA Automated NOC
ODYA Automated NOC
Neden ODYA Automated NOC?

Anketimize Katılın BT Ortamınızı Birlikte Analiz Edelim!

Yönettiğimiz Network Bileşenleri

ODYA Teknoloji NOC ekipleri tüm altyapı bileşenlerini ustalıkla yönetir

Network Interface Card

Switch

Repeater

Bridge

Router

Gateway

Firewall

Access Point

Modem

device

Network Interface Card

database

Bridge

security

FireWall

browser (1)

Switch

marketing

Router

smartphone

Access Point

browser (2)

Repeater

log-in

Gateway

wifi-router

Modem

ODYA Automated NOC Planları

Kurumunuz için özenle hazırlanmış yetenek seti

Basic

Professional

Enterprise

Premium

ODYA Automated NOC ile ilgili detaylı bilgi almak için bizimle iletişime geçin!

Bu formu bitirebilmek için tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
İsim - Soyisim
BT Hizmet Yönetimi