TAV Bilişim

Hizmet Yönetimi Projesi kapsamında havalimanlarındaki kesintisiz hizmet için CA Service Desk’in her yerde kullanımını sağlayan TaBi Mobile uygulamasını tasarladık ve geliştirdik!

Hizmet Takibi

TAV Bilişim ve ODYA Teknoloji’nin, 7 ayda hayata geçirdiği Hizmet Yönetimi Projesi, havalimanı işletme sürecinin takibinde daha da kapsamlı bir uzmanlığı beraberinde getiriyor. Bu proje ile havalimanları işletmesini süreç ve uzmanlık bakımından bir üst seviyeye taşındı. Havalimanlarındaki kesintisiz hizmet talebi, hava ulaşımını tercih edenlerin sayısı arttıkça daha büyük bir önem kazanıyor.

ODYA Teknoloji, TAV Bilişim’in ihtiyaçlarını karşılamak için CA Service Desk’in her yerde kullanımını sağlayan TaBi Mobile uygulamasını tasarladı ve geliştirdi.

İşletmenize özel POC planlayalım!

Bu formu bitirebilmek için tarayıcınızda JavaScript'i etkinleştirin.
İsim - Soyisim
BT Hizmet Yönetimi NOC Sistemleri