Gelişen ihtiyaçlarını doğruluk ve ölçeklenebilir verimlilikle karşılamak amacıyla Kimlik Yönetimi çözümümüzü nasıl konumlandırıp hayata geçirdiğimizi keşfedeceğiniz Yapı Kredi Bankası başarı hikayemizi sizlerle paylaşmaktan mutluluk duyuyoruz!
Kimlik Yönetimi, bir organizasyondaki kullanıcıların dijital ortamlara erişimini merkezi, güvenli ve verimli bir şekilde yönetme sürecidir. Bu sistemler, kullanıcı kimliklerini doğrular, hangi kaynaklara erişebileceklerini belirler ve tüm erişim faaliyetlerini kaydeder. Kimlik doğrulama, yetkilendirme, kullanıcı yaşam döngüsü yönetimi, tek oturum açma (SSO) ve erişim denetimi gibi bileşenleriyle kimlik yönetimi, güvenlik ve operasyonel verimlilik açısından kritik bir rol oynar.
Yapı Kredi Bankası Başarı Hikayesi’nde, kimlik yönetimi çözümü, 17.000’den fazla kullanıcının yer aldığı bir operasyonun merkezi ve kesintisiz bir şekilde yönetilmesini mümkün kılmaktadır. Kimlik Yönetimi çözümüne dair daha fazla bilgi için Siber Güvenlik sayfamızı ziyaret edin!”
Yapı Kredi, yeniden belirlediği kimlik yönetimi ihtiyaçları kapsamında, çalışmalarını otomatize edecek, minimum hata ile doğru ve en kısa zamanda gerekli tüm güncellemeleri sistemde aktif duruma getirecek, en önemlisi bunları düzgün bir şekilde raporlayabilecek iş akışlarına sahip Self Service yapısını kullanan bir projeyi hayata geçirdi.