Yönetilen Hizmetler için otomasyon, IT görevlerinin otomatikleştirilmiş süreçler aracılığıyla düzene koyulması ve hızlandırılması anlamına gelir. Yalnızca IT ekibinizin günlük faaliyetlerini kolaylaştırmakla kalmaz, aynı zamanda işletmenizin genel operasyonlarını iyileştirir. Böylece daha mutlu bir ekip ve daha mutlu müşteriler elde edilmesini sağlar.
Yönetilen hizmet otomasyonunun benimsenmesi size çeşitli ölçülebilir avantajlar sağlar. Bunlardan en önemlileri;
BT süreçlerinizin birçoğunu otomatikleştirerek, ekibinize daha stratejik veya ayrıntı odaklı projelere odaklanma fırsatı verebilirsiniz.
İzleme gibi küçük görevlerinizin otomasyonu, şirketinizin hizmetlerinizin kalitesini iyileştirmesine yardımcı olur. Hataları veya riskleri otomatik olarak yakalar ve müşterilerinizin ihtiyacı olan yardıma hızlı bir şekilde ulaşması için uygun ekip üyesine bildirir.
Sistem izleme ve benzeri birçok IT sürecini otomasyonla hızlandırabilirsiniz. Algoritma, alarm yönetim sürecini IT ekiplerinden daha hızlı bir şekilde tamamlar. Bu sayede ekipler zamandan büyük ölçüde tasarruf sağlar.
Otomatikleştirilmiş hizmetlerin yanı sıra yönetilen hizmetlerin benimsenmesi, insan kaynaklı hata sayısını sıfırlar veya proje bazlı ya da part-time çalışanlardan oluşabilen personelinizi azaltarak işletme maliyetlerinizi düşürmenize yardımcı olur.
Sektörünüzde, bulunduğunuz konumun bir adım öne çıkmanın en pratik yolu, bir adım ilerisini düşünmektir. Yönetilen hizmet otomasyonu, kesintiler, BT ekibi içinde yaşanan eleman değişiklikleri gibi öngörülemeyen olaylara daha iyi hazırlanmanıza yardımcı olur.
Otomasyona sahip yönetilen hizmetin firmanızın ihtiyaçlarına göre ölçeklenmesi başka bir avantajdır.
BT ekibiniz ve şirketiniz için bir dizi avantaj sağlayan ODYA Automated NOC, firmanıza sayısız rekabet avantajı sağlayacaktır.