ODYA İçerikler*

BT operasyonlarınızı ve verimliliğinizi bir üst seviyeye taşımanıza yardımcı olacak tüm detaylar ODYA İçerikler sayfasında sizinle!

Öne Çıkan Blog Yazıları

IRISITY, IRISITY Turkiye, video analiz platformu, video analytics, surveillance, fabrika güvenliği, tesis güvenliği, yapay zeka, görüntü işleme, CCTV kamera, IP kamera, güvenlik kamerası, şüpheli davranış tespiti
Video Analizi (Video Analytics) Nedir?
IRISITY, IRISITY Turkiye, video analiz platformu, video analytics, surveillance, fabrika güvenliği, tesis güvenliği, yapay zeka, görüntü işleme, CCTV kamera, IP kamera, güvenlik kamerası, şüpheli davranış tespiti
Alarm Korelasyonu ile Gürültü Azaltma
İzleme Ekosistemi Yönetimi, BT izleme, it monitoring, 7/24 izleme, zabbix, SolarWinds, SolarWinds bakım destek, monitoring projects, altyapı izleme, uygulama izleme, monitoring ve itsm, alet management, alarm yönetimi, monitoring alarm yönetimi, noc, network operation center
İzleme Ekosistemi Yönetimi
ITSM, Monitoring, Monitoring Tools, monitoring ve alarm yönetimi, Zabbix, Grafana, Solarwinds, incident management, olay yönetimi, event management, CMDB, change management, monitoring alert
ITSM'in Monitoring ve Alarm Yönetimi Araçları ile Entegrasyonu
Konfigürasyon Yönetimi, CI Management, CMDB, Konfigürasyon ve Veritabanı Yönetimi
Konfigürasyon Yönetimi Nedir? Nasıl Yapılır?
Zabbix’e yakından bakmaya ne dersiniz?
Güncel Blog Yazılarımızın Tamamına Göz Atmak İster misiniz?

Başarı Hikayelerimiz

Güncel Başarı Hikayelerimizi Gördünüz mü?
IT ekiplerinin Bir Numaralı Bilgi Kaynağı ODYA Blogcast Youtube’da Yayında!
Teknik Analizler, SolarWinds’e Özel How-To içerikleri, Sektör Trendleri ve Daha Fazlası Medium Sayfamızda Yakında Sizinle!

BT Sözlüğü'nü Keşfet!

Application Dependency Mapping

Uygulama Bağımlılık Haritalama. BT ekosisteminizde kullanılan tüm instanceları, iletişim kanallarını, uygulamaları; kullanılan port ve servis detaylarına kadar tanımlayan ve haritasını çıkaran teknolojidir.

Ticket

Bilet, biletleme. ODYA Teknoloji’nin müşterilerden gelen destek taleplerini yönetmesine fayda sağlayan bir müşteri hizmetleri aracıdır. Bu sistem ile müşterinin destek taleplerini toplanır, bu talepleri kendi metriklerine göre önceliklendirilir ve daha verimli bir müşteri deneyimi yaratılır.

Service Visibility

Hizmet görünürlüğü. Altyapı ve iş hizmetleri arasındaki kritik ilişkileri görmenizi sağlar, böylece iş hizmeti sorunlarının nedenlerini hızlı bir şekilde bulabilir ve bunları hızla çözebilirsiniz. SLA’ları daha tutarlı bir şekilde karşılamanıza, BT değişikliğinin istenmeyen sonuçlarını önlemenize. BT sorunlarını hızla önceliklendirmenize yardımcı olur.

Reactive İzleme

Reaktif izleme, bir şeyler ters gittikten sonra hataları tespit eder, sorun bir arızaya dönüştükten sonra aksiyon alır, müşterinin bildirimi ile olaya müdahale edilir.