Profesyonel Hizmetler | Bakım ve Destek

ODYA Teknoloji Profesyonel Hizmetler ile işletmenizin ihtiyaç duyduğu özel projeler, teknolojik entegrasyonlar ve sürdürülebilir sistem bakım süreçlerine uzman kadromuzla destek oluyoruz. Eksik insan kaynağı veya teknik uzmanlık gibi zorlukları, sizin yerinize biz çözüyoruz.

Alanında uzman mühendislerimizle, sadece en yeni teknolojileri sunmakla kalmıyor, aynı zamanda bu teknolojileri işletmenize özel olarak geliştirip uyguluyoruz. Böylece güvenilir ve sürdürülebilir bir çözüm ortağına sahip olmanın farkını yaşıyorsunuz.

Profesyonel Hizmetler ekibi müşterilerine farklı kapsamlarda hazırlanmış Bakım ve Destek paketleri ile hizmet sağlamaktadır. Bu paketler kurumların ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılayacak kapsamlarda hazırlanmıştır. Müşteri ortamlarındaki mevcut ürünlerin ve üzerlerinde koşan süreçlerin en sağlıklı şekilde yaşamını sürdürmesi için gerekli iyileştirmelerin analizini ev aksiyonunu içerir. Belirli periyodlar ile yapılan sistem sağlık kontrolleri ile sistemin sağlığını ve problemlerini raporlar. Böylece, sistemsel aksaklıkların müşteri süreçlerine etki etmeden düzeltilmesini sağlar. Bu adımların tümü geçmiş tecrübelerimizle en optimum hale getirilmiş Hizmet Seviyesi Anlaşmaları (Service Level Agreement, SLA) çerçevesinde gerçekleştirilir. Kurumunuz için ideal paketi seçerek, yıl boyunca verimliliği optimum seviyede tutabilirsiniz.

ODYA Teknoloji Stratejik Çözüm Merkezi üzerinden açık ve kapalı tüm çağrılarını, çağrılar üzerinde yapılan çalışmaların sürelerini, teknik çalışmaların detaylarını ve tüm sözleşmelerini rahatlıkla takip edebilirsiniz.

Profesyonel Hizmetler Bakım ve Destek Paketleri

Uzaktan
Uzaktan Plus (+)
Yerinde
Yerinde Plus (+)

Bakım ve Destek Hizmet Takibi

Stratejik Çözüm Merkezi
Slide 1

ODYA Teknoloji tarafından tamamlanıp teslim edilen veya devralınan şekliyle, süreç ve uyarlaması gerçekleşen çözüm ile ilgili ortaya çıkan her türlü aksaklığa verilen desteği içermektedir.

Slide 1

ODYA Teknoloji tarafından tamamlanan veya devralınan şekliyle, süreç ve uyarlaması gerçekleşen çözüm için, yılda 4 defa genel sağlık kontrollerini, kontrol raporlarını, planlı çalışmaları ve çalışmalar sonucu elde edilen analizlere verilecek destek hizmetlerini içermektedir.

previous arrow
next arrow

Bakım ve Destek Hizmet Seviyelerine Genel Bakış

Profesyonel Hizmetler Bakım ve Destek, IT Bakım ve Destek, Bakım, Destek, Hizmet Seviyeleri Anlaşması, Service Level Agreement, SLA